i'm that kind of girl

Som det freak jag är av melodifestivalen så kollade jag självklart ihärdigt igår med emelie på direktlänk i telefonen.. Detta med gratis sms är verkligen en bra grej..

Amy Diamond var helt rätt.. Den kommer kunna gå långt..
Men vem har släpat in Christer sjögren i m-festivalen?
Det måste vara det största misstaget någonsin.. Vi kommer hamna sist..
Han passar i vikingarna.. men inte i melodifestivalen!
Etype och Poodles, vad var det för något?
Borde nog gå hem och lägga sig och fundera över sina val...
Velvet.. Borde ha tagit Christers plats till globen. En bra låt som kommer gå vidare..
Suzzi Tapper.. Det var bra att det gick som det gick..

Något ama blev det inte på grund av ointresse.. eller ja..
egentligen  inte.. Men jag tror inte att vi missade något..
får se fram emot nästa fest!

Idag har jag inte gjort alltför många knop..
Kanske skulle ta mig upp på vinden för att bli nostalgisk och rensa ur alla mina ungdomsprylar jag inte känner att jag behöver längre.. Alla gosedjur man hade som liten..
Skulle vilja ha Felix, men han blev tyvärr snodd någonstans när jag var liten.. Tragiskt..
för det var min favorit..

Nu är det snart dags att börja tänka på mat.
Kanske skulle ge sig ut på arla.se och se vad vi kan hitta..

Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback