internationella vaginadagen?!

christer i P3 på radion
nyss uppätna nudlar i en skål
och blogg framför ögonen..
man kan bli riktigt trött av att vara hembiträde ibland..
eller husa som jag fick heta innan värdinnan gick..

sitter ensam i emelies lägenhet och har lovat att inte rita på väggarna..
funderar dock på om man ska ta en sväng på stan..
snart somnar jag seriöst..
min handled gör ondare än ont och jag har gjort tillräckligt för en stund..

jag har skruvat upp hyllorna, dammsugat lägenheten, spikat fast antennsladden..
funderar på att fixa internet om det känner för att fungera..
men jag vet inte..

snart är det dawson..
ska nog kolla på det och sedan knalla upp på stan och kika runt lite..
kanske köpa en bulle och mumsa på.. haha


nej, ska nog ta och kila nu så ska vi se till att få någon gjort också..
kan de inte ringa om soffan så det blir klart nu? haha

vi ses då!

Nathalie ♥

För övrigt så har människan som bodde här innan emelie vart mentol rökare och gömt ett paket cigaretter bakom elementet. Dessutom hade människan gjort egna cigaretter med hjälp av de köpta..
förstår inte riktigt det där.. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback