Jag kan tyda den ändå..

Så är man hemma tidigt ifrån jobbet idag.
Skönt skulle jag vilja säga, men idag har jag verkligen haft det trevligt..

för imorse när jag kom såg jag en rumpa jag kände igen och den tillhörde elin..
trevligt att träffas, det var allt för länge sedan vi pratades vid..
Det var verkligen en bra överraskning efter min försovning..

Vaknade 06.40 och kom på att jag ställt klockan på tok för fel..
men som tur är så har jag en bra pappa som skjutsade mig till malmköping..
det är tur att man har någon som räddar en..


Ikväll blir det lugnt och imorn blir det ama som sagt...

just nu vet jag inte vad jag ska göra..
kanske ett parti betapet och sedan lite fizzball?
det låter kanon tycker jag..

Ses kanske senare!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback