Jag vill gärna rädda dig..

När är det okej att slå ett barn?
inte för att jag har några planer på det..
men ibland vorde det faktiskt mer är skönt att bara nita dem och slippa höra gnället..

Jag har alltså jobbat hela veckan och är egentligen helt slut...
Det har i och för sig gått bra, men både idag och igår måste barnen ha ätit sura-piller..
för så fort det var något litet blev det gigantiskt och tårarna sprutade och skriken ekade i hela huset..
Ibland gillar man inte sitt jobb, men det får man faktiskt lov att vara tvungen att göra ibland..
jag klarar mig nu, för pengarnas skull.. Men inte en chans att jag skulle göra det resten av mitt liv..
no way!

dissade precis lite socializing med "vännerna".
Är på tok för trött för att klara av det sällskapet.
man måste ha sovit minst tio timmar för att klara av det..
därför avstår jag för allas skull..


Imorn blir det ikea och förhoppningsvis inköp av en ny gardin.
vi måse nämligen dansa ut julen ur köksgardinen..
men jag vägrar att sätta upp dem vi har..
en ny ska det vara.. punkt slut.
tror egentligen inte att någon har något emot det..

nu blir det lugnt och stilla lite let's dance i soffan.
sedan blir det lugnt och beskedligt sängen.
längtar redan till det.

Men du... Vi ses!


Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback