kissing me so carefully..

Jahaja..
så är helgen snart över och kalasandet igår är också tur nog över.

Stod vid kastrullerna hela gårdagen för att efteråt få höra att jag äger på att laga mat.
yes, det visste jag ju redan.. haha..
Nej, men kalaset var väl helt okej, men ungefär mitt i spårade det ur en stund vilket det alltid gör på dessa tillställningar.. Tragiskt nog..
För mycket fylla blandat med nykterhet..

Fick även träffa min emelie igår..
vet inte varför, men det finns ingen som får mig att må så bra..
från att vara hatisk och arg i mina tankar gick jag till den jag egentligen är..
bara sådär..

kvällen blev sen trots att jag tänkt att hoppa i säng tidigare..
vet inte om det var så himla givande ändå..
men samtidigt som det alltid kommer att finnas hos mig så det finns liksom ingen chans att..
nej, det finns ingen chans helt enkelt..


idag har det vart lugnt..
vaknade och slog på en rulle..
helt okej.. och nu sitter jag här..
folket i huset börjar sina och snart är vi helt själva igen..
både skönt och tragiskt..

nej, helgen har gått fort och jag vet inte om jag gillar't...
kanske något man får leva med.. men va fan...
vad ska krävas för att man någon gång ska få en helg med massor med överflödig tid?
jag vet inte.. någon som har något tips..


nej..
nu är det dags att ta reda på något annat att göra..
längtar till den 10:nde..

Ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback