långtradig väg att vandra..

Får man sova nu?

är totalt jävla sllut i hela kroppen och ska fakitskt hoppa i säng snart..
bara några saker jag ska ta itu med..

jobba imorn med. och fredag..
vi gillar kosingen vi drar in till slutet av månaden..
hoppas på att det blir bra pengar nu då..

Men vad håller jag på med?
jag är grymt sugen på att slänga ut pengar på en massa grejer..
bland annat ett playstation 2..
men det är ju en hel del pengar det handlar om.. i alla fall i min ekonomi..
så får man se sedan..
men jag hoppas på att det blir som jag vill..
det finns så mycket att välja på..

nehe..
nu blir det nog en beta och sedan sängen..

ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: sarah viola elisabet

Det är inte värt det, håll i pengarna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback