thoughts about tomorrow..

jahaja..
vaknade 07.05 av den underbara väckar-rösten som tillhör Gabban.. Hon ville att jag skulle jobba och varför inte.. Hon ringde ungefär tio minuter efteråt och sa att jag skulle jobba imorn med..
suck säger jag, men det är massor med pengar i mars och det gillar vi skarpt..


Kom lagom hem för att sätta sig i bilen igen och åka till kholm för en snabbshopping..
Så hem och laga mat och sedan anna phil..
Så nu är jag här..

Gårdagen innebar en sen morgon och en pizza på kvällen...
även ett besök hos emelie som resulterade i att vi handlade för 20 spänn, åkte hem till sveavägen och glodde på Köping och sedan Mr. Woodcock som för övrigt bara är bra i slutet.. haha..

Nehepp..
nu blir det något vettigt och sedan blir det väl sängen skulle jag tro..
är slut efter dagen..

Ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback