trosan på bengan..

blev inget telefonsamtal idag..
eftersom att handleden är med mig idag och det inte gör mer ont än vad det gjorde från början så kommer de bara säga något.. jag får leva på voltaren sålänge så får vi se vad som händer..

har pysslat..
har gjort ett kort som mormor ska ge min bror har jag tänkt..
en sönderklippt tapet på ett a4..
det blev bättre än tänkt.. fast det var inte ens tänkt så som resultatet blev..
hur som helst blev det bra..

nu ska jag upp och slå in resten av paketen och dessa är på pappas räkning..
eftersom att jag idag också är helt solo så får det blir lite småpyssel här och där..

imorn är det jobb..
skönt som tusan att de ändrade så jag får vara här och inte i malmköping..
nog hade jag ju fått åka med malin vilket är mycket skönare än buss..
men nu slipper jag det också..
jobbar dessutom en halvtimme mindre vilket inte heller det är så tokigt..

nehepp..
det var morgonens rapport..
återkommer väl kanske senare ikväll skulle jag tro...


ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du vad händer i helgen förutom att ja jobbar till 21.00 FAN Hitta lite tyg och sy ett förkläde åt mg.. med fickor fram!

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback