we want it all..

från att ha en icke-full jobbvecka så blev jag nu inbokad måndag tisdag onsdag..
det är verkligen kanon!
jag tänker mest på att det är mer i lön nu..
kanske inte så mycket.. men det är alltid något..

har vart riktigt hurtig idag..
promenerade ut på stan två gånger..
det tycker jag är bra..


snart är det anna phil igen..
min älskade anna är tillbaka..
ska bli härligt att måndagarna är räddade..
men oj vad synd för plånboken att man måste köpa en ny säsong.. haha


till helgen kanske det blir mys och trevligt.. vem vet..
men känner ändå att lönen måste komma innnan..
vore ännu mer trevligt..

nu blir det en beta innan!

Ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja äntligen anna phil...synd jag missar det...hoppas det går i repris :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback