Agolo

sådär ja..

vattengymnastik som träning är bra..
trots att man känner sig löjlig bland gamla damer i en bassäng så är det helt okej..
det ser ut ungefär som när en båt sjukner och människor ligger i vattnet och väntar på räddning..
känner mig i alla fall trött och det är ju positivt, för det har jag inte vart på länge när jag ska sova..

idag har jag gjort emelie lycklig genom att rensat ur min garderob och skickat käder till min mor som sedan får äran att välja ut det hon kan och vill ha..

Imorn blir det inte så mycket..
eller ja.. vi ska skrura badrum och plocka lite till..
och på fredag blir det flytt, till en viss del..


just nu känner jag att sängen inte är långt borta och min underbart bra bok ligger och väntar..

så, vi ses!

The depp-feelings tar vi en annan dag...
inte nu..


Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Robert

Öh va? plugga? vart kom det ifrån?=)

2008-01-17 @ 18:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback