Did you share your dreams?

Sådär ja..
skapligt lycklig jag blev imorse när jag gick upp 05.20 för att jag skulle jobba..
Jag hörde röster och knallade ner..
Där sitter min bror med flickvän och kompis och spelar tv-spel...
inte hade de gått och lagt sig..

vad fan är det med dagens ungdom nu för tiden?
jag menar, jag är trött som en död ko när jag kommer hem och har jobbat..
får ingen mat på bordet och känner mig löjlig för att hoppa i säng tidigt..
där får man för att man jobbar och står i..

jobba har i alla fall gått bra..
dock lite tråkigt att det alltid ska vara så svårt att få barnen att lyssna på vad man säger..
bara för att man är vikarie..
men idag lackade jag ur ganska mycket..
blir faktiskt lite rädd för mig själv när det händer..
för det är som om en spärr släpper och att jag skulle kunna döda barnet om jag hade vart lite mer arg..
nej, det är nog inte riktigt mitt jobb.. men va fan gör man om man måste ha pengar?
inte vet jag.


betapet suger för tillfället hårt..
jag får nog göra ett uppehåll där..
för att det här är inte kul...
det var jämnt och jag hade nästan kommit upp i bra poäng och nu ligger jag jävligt lågt..
är nog egentligen ingen som förstår sig på beta av mina läsare..
men jag måste skriva det endast för att jag ska få ur mig ilskan.. haha

snart är det dags för sängen ingen..
eller ja.. snart och snart... men inom en snar framtid..
upp vid sextiden imorn för att jobba..
sedan kommer en välbehövlig dimma och fylla som ska göra min helg värd att leva..
haha..

nej, nu ska jag klura på något..

så vi ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback