en liten saga om dagen..

Vaknade lagom tidigt imorse och så ringde Gabban..
Jobb imorn alltså..

Sedan var det upp och äta frulle, borsta täderna och sedan kom skjutssen för att börja städa... igen..
Efter ett tag ansågs det vara klart med det mesta vi skulle hinna med innan tiden var för mycket..
Så blev det en resa till Eskilstuna med bror min och Emelie..
Hemvägen blev genom Hälleforsnäs för att åter igen brottas med 35 säckar pellets..
Hem och brottningen fortsatte.. Knappt när man hunnit andas ut ringer telefonen och det är dags att ta på sig skorna igen.. Denna gången var det fortfarande Storgatan som gällde..
Så nu, efter städningen, glassätandet, innebandy-boll-fotbollen så är jag hemma igen..

Snart dags för sängen eftersom att det är jobb halv åtta tolv imorn och på tal om det så måste jag kolla maten.. Sedan är det dags att börja flytta skit hit och dit..
Ska bli både bra och dåligt..
Bra för att det bara är hennes, dåligt för att jag måste knata längre och dessutom genom tunneln..
Men det ska nog lösa sig..
Så helgen tillbringas mer på Sveavägen och Storgatan än vad den gör hemma.
Blir nog bra ändå det där ska vi se..


Just nu vet jag inte vad det blir..
någonting annat än blogg skulle jag tippa på..

Så, ses vi inte imorn eller under helgen ses vi nog på måndag!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback