I'm yours..

Sådär ja..
blev till att jobba till halv fyra igår istället för tolv..
vet jag inte om jag egentligen tyckte att det var så kul, men det är pengar och det är det enda som räknas för en sådan som mig...

Så eftermiddagen spenderades hos emelie med ihop-plock av diverse saker som fanns kvar och idag kördes sista lasset.. Så dagen idag har spenderats med att hitta bästa lådorna till köksredskapen och plocka in saker och ting i hyllor, ängat dryga tre timmar åt att bygga ihop en skänk...
och sedan blev det lite glass och chokladsås som grädden på moset..

önskar egentligen att det var min lägenhet jag piffade i..
är så otroligt sugen på att bara ta mitt pick och pack och åka iväg nu..
just känslan av att man är själv och bara kan ta hand om sig själv, städa så att man själv kan vara nöjd i veckor.. just bara det där som man kan njuta av med sig själv..
kan dock tänka mig att emelie tycker att jag är jobbig.. men inget sagt så inget tänkt..

längtar till på fredag vilket betyder löning för både mig och emelie..
Detta ska då firas med en god trerätters middag och partajj på lördag..
det ska vi se till att njuta av och sedan blir det snåla som gäller igen..
dags att spara pengarna man har..

blev ganska mycket text ändå...

måste dock bara påpeka att evelina, du är en stjärna.
haha, alla sms som man fått och skrattat åt..
det är alltid trevlig med en fredagsfräckis varje dag..
klockrena historier..
det uppskattar vi!


Nu blir det ta mig fan sängen..

Ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: ewe

Hehe, det finns fler på lager! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback