sing of silence...

från att inte ha jobbat alls, har jag nu jobbat två dagar...
detta är inget under, men det ger mer pengar...
och det tar vi tacksamt emot..

gabban väckte mig igår och frågade om jag kunde jobba...
på 25 minuter var jag på plats och det gick bra.
idag har jag jobbat mellan 7.15 och 11.15.
skönt att man måste gå upp tidigt..
är egentligen inte min starka sida måste jag säga..
men det gick riktigt bra..

just nu börjar jag känna att tröttheten kryper över mig och en stund i sängen skulle inte sitta fel..
men icke.. så ska det verkligen inte vara, för då sover jag inte inatt..
och det är dumt...


snart bär det väl iväg till kholm, igen...
Emelie ska kolla soffa och det kan jag gå med på..
no problemo.. har ju ändå inget annat för mig..
skriva ansökan och plugga teori.. det gör jag ju varje dag annars... eller inte...

hur som helst..
kanske dags att dra sig..

förövrigt vann david f betapet, men jag fick poängen.. ha!
Vann nyss en omgång med någon lurk i sverige..


ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback