vart livet bär?

en fredagkväll som verkligen inte räknas som en fredag i mitt huvud...
idag har det inte vart mycket vettigt gjort.
dock har mina skivor från cdon dimpt ner i brevlådan..
det är vi glada över..


helgen består av en middag och så ska jag försöka få in mig på en myskväll hos kusinen..
dra ett par partier boxning...
bastu kanske det också blir..
hur som helst kommer jag att infinna mig där i alla fall...

mina betapet hjärnceller är på G igen..
vinstregn över mig.. haha..
ibland är man nöjdare än annars.

ska kila!

Ses då!

Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: marie

Rösta fram Anton!

http://www.sn.se/parser.php

2008-01-04 @ 21:27:09
Postat av: Emelie

Hej din stjärt! Vad gör du?

2008-01-07 @ 10:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback