you can't see what i see

Idag har jag och emelie gått upp tidigt för att åka iväg till örebro.
det snöade när jag vaknade och pappa varnade mig för att åka clio till örebro..
men det gick ju bra. Jag lever..
inget inhandlat förutom ett par diskborstar och värmeljus på ikea..
antar att jag inom den närmsta månaden snart är där igen.
För det är flytt på gång..
dock inte för min del.. men för emelie..

skulle nyss ringa pappa, men kom istället till fredik, hans kära kollega som precis fått pappas sim-kort eftersom att de skulle byta.. detta visste jag om, och nu kan jag inte ringa pappa för att det finns ingen pin-kod till dte kortet.. bra jobbat säger jag. haha..

skottat har jag också hunnit med idag..
ska väl ta en sväng och locka på tess sedan..
får se om hon kommer fram någonstans..

jaja...
allt är för övrigt bra..

skriver väl kanske en rad sen..

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: P

Vet inte när jag är klar, men jag låter det ta sin tid. Har ingen brådska för fem öre. I sinom tid helt enkelt =)

2008-01-04 @ 10:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback