Lördag - snön faller

Har precis klickat igång julmusiken och det snöar ute..
Hur mysigt får det bli?

Har slagit in några paket, till Kate & Ryan och Maddie.. Riktigt nöjd faktiskt.
Tjusiga blir de.. Lite mer energi på dem än på de som ska skickas.. För att snörena kommer vara mosade ändå skulle jag tro. Men hur som helst så är julen på ingång.. Nu har det  krupit upp i låren tror jag.

Imorn är det dags att möta upp Frida, ska bli riktigt roligt.
Fy, har egentligen ingenting att nämna just nu..
Så jag kan ju babbla på om igenting.

Jul i amerika är hysteriskt och jag menar verkligen hysteriskt.
Vi var i ett köpcentrum idag och om man tycker att svenska köpcentrum är katastofala (vilket jag i alla fall tycker) runt jul så ska ni se här.. Det är galet hur mycket folk man kan samla på ett ställe.
Och kön till att få träffa "tomten".. Det skulle säkert ta minst tre timmar att komma fram till den där rödklädda saken.
Det skulle vara roligt, bara för att, att knalla in där och hoppa upp i knät och be om julklappar.
haha, undrar vad de skulle tro då. Skulle ha min gamla tshirt "jag tror på tomten".. haha.

Nej.. Nu trivs jag verkligen här..
Hoppas bara på lite snö till julafton, men vi får väl se vad som händer.

Min väska kom idag..
Ja, jag har köpt en till..
Det enda jag annars äger här borta är två stora svarta resväskor som man inte kan släpa iväg på en helg eller en veckas trevligheter. Så jag har införskaffat mig en bra väska. Den är jättefin..

Nej, nu kanske jag ska ta och göra något vettigt..
Ni är nog trötta på mig nu.

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0