Måndag - 1:a december

Så har vi fått jul i vårt hus..
Julgranen är nu uppe och som ni för en gångs skulle kan se på bilden så fick jag äran att sätta dit pysslet på toppen.
Detta är en lång historia men för att göra den kort:
Långa diskussioner i fredags om granen skulle vara röd/guld eller blå/silver.
Eftersom att vi inte hade någon blå/silver rosett att ha på toppen ville kate ha en röd gran men ryan fick sin vilja igenom på ett vilkor.. Att han gjorde en ny rosett. Så vi satte oss ner han och jag och pysslade ihop den..
Riktigt nöjd faktiskt.


På bilden är den lite halvfärdig men den är snyggare i verkligenheten..
Och det ligger till och med julklappar under och hur ska jag klara mig i tre veckor till utan att kunna kika..
Jag har spanat på en med mitt namn på..
Är sugen på att kolla mer, men jag ska vara en duktig 20 åring och hålla mig..
Kommer jag aldrig att klara, men det får väl gå..

Första advent i helgen vilket känns lite skumt att inte ljusstaken står på bordet och första ljuset brinner.
Jag får väl ta och styra upp en egen. haha..
Julklapparna är på G och blir väl klara nästa vecka helt hoppas jag.
Ska se till och skicka iväg dem också..

Har fullt upp nu hela december..
Nästa helg ska jag och Frida träffas och gå på Madame Tussuads i DC.
Helgen efter det ska vi ses och baka lussebullar på lucia och sedan helgen innan julafton hoppas vi båda på en tripp till New York. Det är inte klokt att redan snart tre månader har gått.. Okej, nu kanske jag var lite överambisiös, men i alla fall två och en halv månad typ..
Tiden går fort.. Vill inte att den ska springa iväg, det ska gå sakta och försiktigt så att man kan njuta av den tid man är här.. Det kan jag väl göra ändå, men....

Nehepp..
Jag tror att jag fortfarande har ett sovande barn men ska ta och slänga ett öga på henne..
Mer bilder kommer på
http://nuttis.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0