Måndag

Så var det redan måndag idag igen och jag får väl börja med att säga;
GRATTIS till MÅD PÅ FÖDELSEDAGEN!

In till sjukan idag igen, tredje dagen i rad..
Men idag åkte vi till Bethesda och hon fick också flunsan-sprutan-nummer-två idag..
Men hon är bättre, inte riktigt bra dock..
Hon spydde igår kväll så ingen "formula" (tror att det blir vällning på svenska) på några dagar..
Men hon har tagit lite bananer och annat.. men hon vägrar ta någonting ur nappflaskan, hon tror väl att vi har preparerat den med en massa konstiga saker.. Vilket vi förmodligen har också.. haha..
Men den går framåt, dock inte så snabbt som väntat...

Snart är det också onsdag och det betyder nyår..
Vad som händer är oklart.. Jag och Frida ska väl antagligen styra upp någonting.. Men vad är frågan..
Hoppas på att komma in till grannen.. Eller något..
Återkommer med det ska jag säga..


Igår var jag i  Gerogetown med Frida och Johanna, en annan svensk tjej som bor i närheten..
Riktigt trevligt..
Fick dock världens blåsor på mina lilltår bara för att jag hade mina nya Converse och de ville inte riktigt samarbeta med mina fötter när vi gick så långt.. eller snarare mycket..
Märkte det när jag skulle sova igår så jag fick ligga med ena foten utanför, för att blåsan var som en femkrona typ..
Och det gjorde ont när täcket mosade på tån.. Så jag har sovit halvbra i natt..
Spräckte den största imorse, den andra har nog försvunnit av sig självt..
Men jag har inte vågat spana in tån än.. Vet inte om jag vågar det heller.. haha..
Tar det när det är dags för sängen..

På tal om sängen kom jag på nu att jag måste tvätta mina lakan..
Det känns inte rent där längre.. Lite halväckligt måste jag säga.. trots att jag tvättade de för typ två veckor sedan.. ahaha..
Ni kanske inte är så intresserade av mina tvätthandlingar..
Men det är typ det mest spännande som händer ibland på dagarna.. Att spana in tvättmaskingen.. Vilket liv vi har, Maddie och Jag...
Har i alla fall plockat undan i mitt rum lite till..
Det värsta är att jag har mindre plats än hemma att göra av saker så nu blir det verkligen bara en omflyttning av saker.. men det får gå..

Hoppas på mat nu, min mage kurrar för en gångs skull!

Gott nytt om vi inte hörs innan vilket jag skulle tippa på att vi gör!
Adjö!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hörredu, det lät ju riktigt skönt det dära..

2008-12-30 @ 03:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0