Onsdag

Fy, det känns som om jag och Maddie bara har sovit idag..
Hemsk känsla måste jag säga..

Först, somnade vi medvetet båda två i min säng ungefär en halvtimme,
hon bestämde sig för att slagga vidare i min famn en stund och vägrade låta mig lägga ner henne i spjälsängen.. Så det blev till att sitta och vagga i den underbart farliga stolen i hennes rum..
Självklart slocknade jag igen och vi sov bort ungefär två timmar till..
Hemskt.. Jag kommer aldrig kunna somna när jag väl ska det... haha..

Vi har lekt idag också och jag gjorde spaghetti och köttfärssås med mycket goda recensioner.
Känns bra faktiskt..
Och jag väntar bara på att Ryan ska kliva innanför dörrn..
Han har sitt slutprov idag och sedan är han klar för all framtid om han inte bestämmer sig för att plugga något annat igen.. men nu är verkligen slut med det och bara för det så har hon gjort sina himmelskt goda brownies och jag är riktigt sugen..


Igår fick jag tänka-tillbaka-hundra-år-på-gamla-tider-tänk igen..
Hatar det verkligen.. Men det är en annan femma varför..
Inget vi tar upp här.

Men..
Annars är allt bra...
Vi har köpt annas peparkakor idag.. haha..
Gick förbi en hylla och en svensk flagga på paketet..
Kate ville köpa dem fast jag sa att vi inte behövde. haha..

Nej. kanske något vettigt borde göras..
Har plockat ordning i min lilla hylla nu..
Får väl se hur länge det är snyggt där..

Fan vad skit jag snackar..

Nu ska jag gå..

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är ju det som är kul att läsa, "skitsnack" ;) Jag tycker det låter som ni haft en riktigt mysdag ^^ Hur gick det att somna? :P

2008-12-11 @ 04:31:01
Postat av: Frida

Hörru vet du? Haha, jag hittade kartan från NY xD

2008-12-11 @ 21:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0