Torsdag - 4 december

Bara hela 20 dagar kvar till svensk jul och 21 till amerikansk.
Jag vill ha den nu..
Det är så himla mysigt här hemma. Jag kan sitta och stirra på julgranen i timmar.
Vet inte varför, men någonting händer i kroppen och jag känner mig som tre år igen.
Det är en bra känsla.

Planeringen med NYC går riktigt bra.
De är så underbara mina små fejk föräldrar.

Rummet är numer snyggt, rent blir det imorn när jag ska dra runt med dammsugaren en snabbis.
ska tvätta sängkläder och byta överkast imorn också.. Kommer bli så snyggt.
Ska försöka komma iväg till target i helgen också och tjacka lite julkulor att mysa till det med uppe hos mig.

Fy, är seg ikväll och om tio minuter är det geys..
Kanske dags att byta om så man kan hoppa i säng när det är avklarat..
Så får det bli.

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0