Torsdag - ååh

idag är en sådan dag när jag lackar ur på mig själv..
Men jag gör det för att hon är övertrött och inte inser att hon måste sova, för annars kommer det bli kaos om ett par timmar.. Jag har dock lugnat ner mig nu, men förut hade jag lust att göra vad som helst för att få tyst på hennes gråt som kommer bara för att hon kan känns det som.
Tackar gudarna för att det där akvariet finns, utan det hade jag förmodligen tagit livet ur barnet..
Det är att gå långt, och det skulle jag aldrig göra..
Men man kan bli tokig..
Och det var egentligen mitt fel att hon vaknade från första början..
För att jag plockade upp henne ur vagnen och lyckades väcka henne..

Hur som helst så har vi tagit en promenad idag vilket var mer än en månad sedan tror jag..
fy på mig.. Äter dock inte lika mycket sött som förut, så det är väl helt okej.. Men på och av med den där overallen är problemet som har gjort att jag istället stannat inne.
Får väl försöka ta mig ut mer ändå.. Får ta smällen..

Snart är det lördag och det betyder att jag ska till New York!
Kan inte sluta tänka på det faktiskt.. Ska bli riktigt roligt.
Mycket att göra på halv-lite tid, men det ska nog gå bra.

Nehepp.
Något vettigt nu kanske.
Vi ses!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0