Torsdag - juldagen

Så var julen över..
Snabb och relativ smärtfri..

Igår på julaftonen blev det att hoppa upp tidigt (med nackspärr på köpet) för att skype:a med pappa och resten av släkten och kolla in kalle anka klockan tre. Såg iof bara när han tände ljuset och tomteverkstan, men det är väl egentligen det enda intressanta med det hela.. haha..
Lugnt igår faktiskt..
Blev dock ingen pizza vilket jag blev lite sur på, haha.. Men maten var god i alla fall..
Vi var i kyrkan också, och jag tog nattvarden och det tror jag inte jag har gjort sedan jag konfirmerade mig skulle jag tro..

Idag var det till att vakna ännu tidigare.. Var halvvaken runt sex men blev snabbt klarvaken av att Alden ville ha ett gråtutbrott och halv åtta kom Kate och Maddie upp och sa god jul så jag gick ner strax efter det och sedan blev det julklappar i mängder i vill jag lova.. Ska slänga upp bilder på bilddagboken imorn..
Jag suger verkligen på att ta bilder. haha.. Men Opa har tagit över sexhundra sedan i fredags, så jag tror jag har något att lägga upp i alla fall..
Men jag fick mer än jag hade förväntat mig..
Mycket fint som jag verkligen vill ha..
Men som sagt, det kommer bilder..

Det roligaste är att jag fått sju st 200g marabou kakor vilka kommer att ätas ganska snabbt måste jag säga..
Ska bjussa Kate på't också.. haha..

Har egentligen ingenting att säga..
Galet har det i alla fall vart hela veckan..
Vet inte vad jag tycker om den här sidan av släkten..
Men det kanske inte hör hit?

Aja..
Jag vill tillbaka till New York och jag vill inte jobba mer, trots att jag älskar min underbara lilla varelse.
Blir bättre till sommaren när hon kan gå och vi kan göra en massa saker med dem.
Ska bli roligt faktiskt..

Nej, nu ska jag nog hoppa i säng.. trots att klockan bara är nio..
Kanske läsa min bok jag fick av mormor.

Vi ses!
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha så du fick massa choklad med, jag som hade tänkt att sänka bort lite choklad åt dig ;P haha

2008-12-26 @ 04:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0