Lördag - kväll

Idag är det lördag..
Sovmorgon, släng dig i väggen..
Ställde dock klockan på 8.15 för att snooza till halv 9..
gick lagombra eftersom att jag valde att vakna halv 8..
men jag snoozade mig igenom den timmen..

Idag är det lördag..
Lördag är lika med inhandling av mat..
Vilket det var idag med..
Därför denna klockställning och ingen sovmorgon..
Tajmade dock tiden riktigt bra där..

En sväng till en galleria blev det också..
Det ska inhandlas en ny soffa till hushållet och mina kära "föräldrar" tycker inte riktigt lika på den fronten..
Därför blev det att kika i lite affärer gällande inredning..
Inte mig emot, synd bara att de är så jädrans dyrt.. Annars skulle jag kunna shoppa loss på en hel del..

Imorn är det söndag..
För min del betyder det att jag ska ta mig in till stan, själv..
haha.. ska köpa mina strumpor som jag har tjatat om och ge mig själv lite egentid..
Det kan behövas.. För helgerna händer det inte så mycket på..

nästa helg är det dock fotbollsmatch vilket ska bli ruskigt roligt..
har klickat hem en tröja så jag kan vara med och heja.. (känns som om jag redan har sagt det, men whatever)
Men fotbollen betyder att vi ska börja dricka öl redan vid sjutaget på morgonen vilket jag tycker är kanon..
jag kommer vara kanon framåt lunch, om jag får dricka vill säga..
Men det hoppas jag.. Har inte vart kanon på länge nu..
Saknar det lite..
Saknade verkligen ama förra helgen..
folk säger att det sög, men inget ama utan mig..

Ikväll är jag uttråkad..
vet inte om jag ska glo på ännu en film, eller om jag ska sätta mig med lite PS och firra lite bilder..
Kanske läsa min halvtråkiga bok som jag börjat på..
Någon som har något tips?

På tal om mat för en stund sedan..
Någon gång den här veckan ska jag laga mat..
Lite läskigt... Tänk om de tycker det är skitäckligt..
Ska försöka mig på min kyckling.. utan min kycklingkrydda..
det är ju egentligen den som gör hela grejen, men jag får försöka knåpa ihop något ändå..
och hålla tummarna för att det blir godkänt.

Nehepp..
Kanske ska ta och kila vidare nu..
klicka på en ny låt i winamp kanske..
jacksson 5 har gjort sitt just nu...

Vi ses!

Ps. Jag var stopp-i-rören-igen-fixare själv förut.. D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0