Måndag

Idag är det som sagt måndag, tisdag för alla där hemma i sverige..
De ska snart upp och hoppa och jag borde ha hoppat ner i kudden för länge sedan.

Sitter just nu och lyssnar på musik..
Är halvtrött och ja borde sova, men har ingen större lust..

Dagen idag har vart relativt lugn.
En sväng till doktorn idag igen men denna gången på 6 månaders kontroll.
Och sprutor. Tycker verkligen synd om henne när de sticker in varsin nål från två håll..
Skrik och tårar.. Fy..
Hon fick flunsa spruta också.
Kanske jag skulle se till att greja också, man vet aldrig vad som kan hända i det här landet...

Något som jag funderar på också är att skaffa mig ett facebook konto för att hålla kontakten med folket här borta vilket jag tycker är en bra anledning. men jag är fortfarande relativt emot fb. Och därför vill jag vara anti, men vet inte om jag kan vara det så länge till.. Till och med min bror har ju en, så.. Nja..
Jag vet inte..

Nej, nu ska jag snart klicka av musiken..
Så, jag ska väl kila nu..

Gonatt Världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0