Onsdag.

Min lilla prinsessa har fått sin livs första förkylning.
Med hosta och snorig näsa och säkert tusen nysningar.
Hon verkar ändå klara det bra, ingen nöd på henne, hon ler när hon nyst så jag tror det är lugnt.

Annars flyter dagarna på som vanligt..
Disney channel har blivit min bästa vän och vet jag inte vad klockan är tittat jag vilket program det är, min vardag, välkommen hem till mig.. Haha..
Nej, men det är lugnt om dagarna..

Gjorde mat idag..
Jag tyckte det gick åt pipan, men jag fick goda recentioner och visst, det var ätligt, men inte riktigt som jag ville ha det. Tror ändå jag får laga något nytt åt dem.
De var impade över att jag hade maten klar när de kom hem och de kämpar två stycken med att laga mat med en unge.. Inga problem säger jag.. Hon sov ju för tusan...

Snart är det helg vilket jag längtar efter.
För då är det fotboll. Ska bli riktigt, riktigt roligt..
Hoppas bara att det där regnet håller sig borta och att de vinner.
Annars blir jag riktigt förbannad..
Ska försöka få tag i en fotboll också, innan jag åker ifrån landet..
Skulle vara kul och ha en som de har spelat med.. Lite coolt..
Men jag ska inte kräva för mycket kanske..

Ännu en gång tankar om min "ensamhet"...
Men måste säga att jag inte är mycket för att umgås.. haha..
nu ska jag vara tyst på den fronten..

Det var något jag tänkte på, men kommer inte alls ihåg..
Kan istället ge er lite film tips:
The freedom writers
- Riktigt bra film som är baserad på en riktig händelse.
En nyexaminerad lärare kommer till en engelskaklass där det går "problem-elever" och självklart har filmen ett bra slut så hon styr upp och grejar men vissa saker måste hon låta sig ge upp.. Sitt äktenskap.
Finns bara fyra ord för den... Ett måste att se.

The Kite runner
- Baserad på en bok som jag tror är på riktigt.
En kille som kommer från afganistan flyr när sovjet intar och kommer tillbaka under talibanernas regim.
Är de vänner eller syskon eller känner de ens varann?
Vet inte vad jag ska säga om den.. hemsk till en viss del, lite smått seg..
En film som man blir riktigt förbannad av att se.. Men.. jaa.. se den för all del..
Det är nyttigt..

Nehepp..
Kanske borde ta och däcka vid det här laget..
Måste tvätta imorn tror jag..
Och kanske städa undan lite inför helgen..

Tack och adjö för ikväll!

Gonatt, Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Negern

The freedom writers är väl inte någon ny film direkt

har för mig att ja såg den redan i april

2008-11-13 @ 15:25:01
URL: http://negern.blogg.se/
Postat av: Negern

vart är du ja behöver dig

2008-11-15 @ 19:26:06
URL: http://negern.blogg.se/
Postat av: Negern

hej älsklingen! Nu ska jag snart sova är hos mamma och pappa men det är bara för att ja ska jobba här i trakten i morgon med Cp:n haha

Var med V i går det var dåligt ja velade jätte länge om ja verkligen ville att han skulle komma, och när han väl gjorde det (alltså hem till mig)skit tråkigt ja ville bara att han skulle åka hem det var det som var bra, när han gick. Men som sagt ja vet inte verkar vara olika från gång till gång. Vad har ni hittat på i helgen då? ja funderar på att hälsa på din far någon gång denna vecka har inte sett han på år gamle Stefan haha hälsa familjen (den du bor med)

2008-11-16 @ 22:51:25
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0