Söndag - Halloween är över

Sådär ja, då var man hemma i det lugna igen då..

Helgen i Pittsburgh har vart kanon..
Riktigt trevliga människor där och inte tala om Halloween känslan där..

Hela kvarteret, skulle väl tippa på runt en 35-40 hus hade bestämt att trick or treat börjar klockan sex..
Det kan jag lova dig att det gjorde..
Det var barn över allt och även familjer utan barn satt utanför och delade ut godis till barnen..
Fick dock inga bra bilder på det, vilket jag är lite sur över, men jag och kameran är inte riktigt bästa vänner..

Hur som helst så fick ungarna hur mycket godis som helst..
De fick i alla fall ihop en vanlig papperskasse med godis med tanke på allt som de var iväg på..
Och eftersom att de inte äter upp allt så fick ju vi vuxna hjälpa till när de hoppat i säng..
Fy vad mycket vi har ätit den här helgen..

Lite bilder finns dock på http://nuttis.bilddagboken.se


Nu är jag hemma och mina underbara american eagle kläder damp ner på tröskeln i fredags efter vi hade åkt, tråkigt nog.. Men nu sitter jag och myser i min snygga outfit..
Ska väl ta och klicka upp ett par kort på det kanske..

Kollade nyss in det HÄR
Det är verkligen det sjukaste någonsin..
Tattuera sig på hjärtat, under huden.. På riktigt..
Bläääää.. Dessutom kostar det typ skitmycket så det är inte ens värt det..

Men men...
Har nog inget mer vettigt att säga just nu..
en dusch och sedan lite ensam mamma söker och kvällen är gjord.
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0