Söndag

Söndag idag, igen...

Läste fridas blogg och det slog mig att igår har vi känt varann i hela 60 dagar.
Vi klev på det där planet och landade i det här landet för två månader sedan.
Det känns verkligen som om man har var här en evighet..
Men det är nog det absolut bästa jag har gjort i hela mitt liv faktiskt.
Ångrar mig inte en endaste liten sekund att jag satte mig där..

Och på onsdag har vi vart hos våra familjer i två månader, bara det känns också riktigt skumt.
Det känns som om jag har känt dem hela mitt liv och just nu bara råkar bo hos dem.
Nej, absolut oslagbart!

Helgen med mormor har vart mysig.
Kanonmormor och jag ska absolut åka till Buffalo och träffa henne innan jag åker hem.
Det ska bli ett av mina mål för den sista månaden.
Vi har haft så mycket roligt så det finns inte..
Ska väl åka dit till våren så jag får se mitt vattenfall och sedan tror jag att jag och kate kommer att åka dit när hon är ledig, men vi får se..

Något frida också nämnde var julen, det har jag egentligen inte tänkt direkt på men det slog mig att vi snart är där.. Att fira julen "inte hemma" känns faktiskt lite skumt med tanke på att det är jag som egentligen håller julen vid liv i vårt lilla residens. Men julklappar kommer att komma på posten för ett par av er.. (Måste bara se till att lyckas fixa ett nytt kreditkort eftersom att mitt har valt att lägga av. haha.. )
Jag har dock inte märkt av så mycket jul än.. Än så länge är det Thanksgiving som dominerar men på fredag så lär man väl höra om jul fram till jul..
Affärerna håller på att pynta med julgranar, men mer än det har jag nog inte sett...
Jag däremot har jag dragit igång julmusiken..
Sjunger lite för Maddie på dagarna i de fraser jag kan. haha..

Nej, nu blev det ett långt inlägg..
Veckan är lugn, som vanligt förutom att torsdag inkräktas av Thanksgiving. Och helgen blir väl Georgetown skulle jag tro.

Min varma choklad här brevid börjar ta slut så jag ska väl ta och kila.

Adjö!


Kommentarer
Postat av: Frida

alltså, jag vill åka till New York nån eller några dagar innan jul och se julandan! skulle inte du också vilja det?? :)

2008-11-24 @ 02:19:51
Postat av: Negern

hej vän!

i morgon börjar jag jobba på mitt vik för hoppningvis kommer jag att kunna lägga undan pengar så att ja kan komma till dig i sommer/höst. Det snöar här och ja tänkte att ja skulle lägga upp lite bilder så småning om så att du kan få se lite hur det ser ut här hemma Någont speciellt du vill se? ica kanske haha. Annars är allt bra med mig ska bli skönt att få jobba lite har varit lite dåligt med det på sista tiden. Ja är ockås glas att du satte dig på det där planet, faktiskt. Var och hälsade på din far här om dagen och har pratat rätt mkt med den bror de verkar ha det bra iaf. Nu ska ja ut och gå i snön. vi ses kram

2008-11-24 @ 13:35:14
URL: http://negern.blogg.se/
Postat av: Frida

Okey, då måste vi träffas snaart och planera :D

2008-11-25 @ 03:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0