Torsdag - ganska vanlig

Att vi nu har fått en ny president som heter Barack Obama tror jag inte att någon kan ha missat..
Men om det nu är så att någon har missat det så vet de det garanterat vid det här laget om de läser mitt inlägg..
Vilken spänning det var i tisdags, somnade med tv:n på och vaknade lagom till Mc Cains förlorar-tal, vilket jag gillade. Och något som jag verkligen insåg just då var att, någon måste ju verkligen förlora och F*N vad surt det ska vara att förlora ett presidentval som man har lagt ner mer än två år på att kämpa.. Till ingen nytta, jag skulle vara skitförbannad om det var jag.
Men det kan inte heller vara lätt att erkänna sig besegrad heller med tanke på att han verkligen ville bli president..
Nästan så jag tycker lite synd om killen.

Men annars flyter livet på här i staterna.
Jag mår bra och fick senast idag ett ömhetsbevis från min familj.
Kate sa "Vi måste ha vunnit på ett lotteri för vi är så glada att vi fick dig och ingen annan".
Det känns riktigt bra och det känns bra att vara här..
Men fortfarande känns det lite skumt..
Man börjar känna sig hemma och inse att min vardag kommer att vara i detta huset i alla fall minst ett år framöver.. Känslan går inte att beskriva, men jag tror att jag börjar vakna ur min lilla prinsess dröm..

Helgen är för en gångs skull lugn..
Imorn blir det förhoppningsvis pizza och lördag blir det sovmorgon..
Söndag också för den delen..
Måste i alla fall tjacka nya strumpor.. Det var nog hundra år sedan jag gjorde tror jag..
En tio pack med inter sport strumpor räcker länge och är inte slut än..
Däremot är mina "tunna" strumpor helt slut och jag trodde aldrig att jag verkligen skulle använda såna, men det gör jag, mer än vanligt.
Ett par skor tror jag också att det kommer att bli innan helgen är slut..
Mina läcker in i när det regnar och det kan vara skönt att vara torr om fötterna och med ett par supersnygga adidas super star som jag spanat in kommer jag garanterat att vara det...

Är riktigt sugen på att klicka hem lite kläder igen..
Men tror jag ska hålla mig lite..
Klickade hem en Notre Dame tröja igår så man har något att ha på sig på fotbollsmatchen..
Kommer att vara så snygg..

Nehepp... Vad mycket skit jag snackar ibland märker jag..

Hur som helst är allt bra med mig..
Nu är det snart mat.
Min mage kurrar!

Vi ses.
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Negern

var är min NY törja? Bli inte för hemma stadd där borda bara så du vägrar komma hem. Fast endå jag menar hur kul är det HÄR. Dålgt med jobb denna månad för mn del ja måste ta tag det men ja har sökt ett Nyköpng men vafan ska jag dt och göra så blr det ytterlgare en kostnad för att åka dit så jag vet inte. Det är ett företag som jobbar med trycksager och jag är ju faktiskt inte så bra på CS3. Nu sitter jag och lyssnar på Astrd L hits mycket bra måste jag säga. Är ledig idag så jag ska tvätta sen och förmodligen städa också. Vi körde ju Albin till Skavsta i söndags också så han är i Australien nu YES fan ja måste också häri från ja pallar snart nte längre. Älskar dg kom hem snart PUSS P.s hälsa familjen från mig D.s

















2008-11-07 @ 10:29:41
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0