Torsdag

Så har jag med blandade känslor joinat facebook.
Känns halvdant, haha..

Idag är det torsdag och idag är det månadsmöte..
Har ingen som helst lust att gå..
Vi ska kolla på film henna hos Sable.
Hade det vart något vettig information hade det vart okej, men jag vet inte..
Nu vill de ju bara att vi ska umgås och man pratar inte under en film så jag känner att jag inte vill dit..
Ska försöka göra en deal med ryan så att han hämtar mig efter någon timme.
haha, jag tror att jag har lyckats...

Julklapparna är snart avklarade..
Pappas kvar att inhandla men jag vet jag ska köpa och likadant med emelie.
Känns bra, ska bara lyckas få iväg dem till ett hyfsat pris på posten. haha..

Ikväll kommer också Nannie (mormor)..
Det är också en av anledningarna till att jag inte vill gå ikväll..
Men jag tror inte att jag har något större val..
Jag får dras med det där..

nu har jag ett vaket barn i knät så jag ska väl kila..

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0