Fredag

Helvete vilken fredagkväll jag lyckades få då..
En unge som har gapat i över två timmar för att hon är för trött..
Nu ligger och är VAKEN när jag vill att hon ska sova, så gör hon alltid..
Jag är hungrig som ett as vilker har gjort att mitt humör sviker ganska rejält..
Och ingen pizza har hemleverans vid denna tiden på dygnet..
Jag har inget körkort och kan därför inte hämta någon heller..
De kommer hem senare och jag tror jag håller på att bli tokig..

Vet inte vad jag ska äta..
Får väl rota i kylen och gör jag det kommer det sluta med att jag äter glass och hur bra är det?

Gud vad mycket fula ord jag kommer på som jag varken får, kan eller tänker säga eller skriva..

ÅH!

Aja, förutom det har det vart en bra dag..
Nu vill jag bara sova!

Hej!



2 timmar senare (typ)

Hon sov nog när jag skrev förut..
Dessutom fick det bli en nachotallrik som faktiskt var god..

Nu har jag lugnat ner mig och tagit duschen jag har längtat efter hela dagen..

Och nu är det dags för filmen, men jag är lite rädd, hjärtat sitter i halsgropen..
För det första är det första gången jag är här sjäv på kvällen..
För det andra är det mörkt i hela huset, nästan då.. Men i alla fall..
För det tredje, det kommer några konstiga dunsar ibland, låter som om det landar någon skummis på taket och eftersom att jag bor i princip på taket känns det som om någon skulle spana in genom fönstret snart och då skulle jag ärligt, bokstavligt talat bajsa på mig. 
De kommer hem om en dryg timme, hoppas att allt är bra tills dess.

Filmtajm!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0