Onsdag

Ja okej, jag hade kanske lite svårt med svenskan sist..
Nu vet jag att det heter utspritt och det ska jag komma ihåg..

Eller något..
Hade för någon halvtimme sedan världens fajt med Maddie..
Grejen är den att hon blir arg eller ja, snarare ledsen för att hon är övertrött och när hon ska somna så vill hon suga på tummen, när tummen glider ur blir hon ledsen igen och sedan när hon väl somnat kan hon storböla och bli oxtokig även fast hon sover.. Riktigt skumt..
Nu sover hon i alla fall och jag misstänker att hon snart vaknar..
Dags för mat för hennes del, min med känns det som.

Idag är det riktigt varmt, 28 grader och riktigt molning..
Inte speciellt skönt..
Men till helgen ska det bli kyligare.. Riktigt höstväder med andra ord..
Till helgen och närmare bestämt på söndag blire en guidad tur i vita huset.
Ska bli riktigt kul och första helgen i November ska vi nog åka till Pittsburgh och hälsa på Kates syrra.
Sedan är det fotbollsmatchen i november också..
Sedan är vi snart inne i december och någonstans i månadsskiftet där ska vi åka till New York tror jag..
Ska bli riktigt kul..

Nu måste jag nog gå ner och kolla till henne, låter som om hon är vaken.
Jag lever och mår bra i alla fall..

Ses!

Kommentarer
Postat av: Bajan

glöm inte att köpa min tröja

2008-10-16 @ 17:14:10
URL: http://negern.blogg.se/
Postat av: Ewe

A det kommer bli mäktigt :) har massa häftiga dekorationer, jag och Jens planerar oss till döds hehe. Bilder kommer kan jag lova! :)



Hur är det i staterna då?



Puss!

2008-10-17 @ 00:07:44
URL: http://evelinaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0