Söndag - fika

Så va det söndag igen och helgerna springer iväg..
Idag är det exakt en månad sedan jag klev in i det här huset och gjorde det till mitt..
det känns riktigt bra och det är bara 11 månader kvar, vilket känns helt horibelt..
För jag vill inte att det ska gå så fort som det kommer att göra..
Maddie gör framsteg varje dag vilket är roligt och snart kommer hon lulla omrking och när hon gör det är det inte mycket kvar av min vistelse.. Tråkigt.. Men sant..

Har i alla fall vart i Dc med Frida idag..
Riktigt trevligt att träffas..
blev en starbucks fika och en låång promenad genom stan och mycket prat..
Skönt att kunna prata svenska..
kanske borde börja prata engelska med varann för att hon ska träna sig..

fredag bär det av till Pittsburgh för att fira halloween med syster och kusiner..
ska bli trevligt..
usch.. Borde sova nu..
trots att klockan bara är åtta..
Är toktrött och måste börja halv sju imorn..
det suger vill jag lova..
Men annars är det bra..

Nu ska jag kila..

Vi ses!
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha låter som en bra idé, att prata engelska med varandra ;) haha

2008-10-28 @ 00:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0