Tisdag

Herregud säger jag bara..

Kan hon inte börja gå och prata snart?
Jag tror jag håller på att bli tokig..
Idag har hon pipit för minsta lilla och det blir jobbigt i längden vill jag lova..

Hur som helst förutom det har det vart bra idag..

Och det här vädret blir jag tokig på..
Mornarna är tokkalla, eller ja.. runt fem grader och sedan blir det bortåt 15 på dan..
Det blåser som jag vet inte vad och hur vet man då vad man ska ta på sig utan att byta om 48 gånger om dagen.. Nej, nu kan det väl bli kallt och vinter i alla fall höst..
Sägs att det ska regna till helgen och det vet jag inte om jag har någon så stor lust med..
För på söndag ska jag och Frida träffas i Dc och fika.
Mys mys blir det då!
haha...

Nehepp.
Mina pengar sitter än så länge inte på något konto och när de väl gör det så hoppas jag att de sitter kvar..
det är ju så himla mycket man vill ha..
Jag tror jag blir tokig..

Nästa halloween helgen blir det nog Pittsburgh om Ryan får som han vill..
Det tycker jag blir kanon så får man se lite riktigt trick or treat med syskonbarnen..

Nej..
Dags att kila!

Ses!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Kan du inte försöka ta mkt kort på halloween i USA? Har lite tankar på en "festguide" på en hemsida och halloween tillhör ju min favorit helg. Vore jätte snällt :)



Hoppas allt är bra i staterna!

Puss!

2008-10-23 @ 23:56:27
URL: http://evelinaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0