Måndag - tankar

Har klickat hem lite kläder idag..
Känns lite läskigt och inte veta om de kommer rätt..
Men det borde de göra..
Jag ska bli så snygg så, men tröjan jag har trånat efter superlänge fanns bara i XL och det är på tok för stort för mig.. Undrar dock om M är förstort men jag tror inte att det ska vara det...
Då har jag lite att växa i om jag blir tjock på kuppen..

Ikväll är en tänkarkväll..
Mycket snurrar i huvet, ungefär lika mycket som snurrade hemma också..
Fast lite till... Tankar om framtiden...
Vad man ska göra, när man ska göra det och vem man ska göra det med?
Nej, jag är absolut inte nojig över min ålder, men det känns som om man ska hinna göra så himla mycket på så kort tid innan man verkligen vill sätta sig ner och skaffa familj...
Bättre blir det ju inte av att man kollar på "ensam mamma söker".. Jaa, jag är besatt av det..
Nej, men funderingarna flyger genom huvet på mig..
Har nog aldrig sagt det här högt förut...
Och "värre" blir det kanske av att jag vet att mamma och pappa läser...
Det gjorde de inte förut.. vilket gjorde att jag kunde skriva mer....
Men what ever..

Satt och lyssnade på julmusik nyss.. Jaa, jag vet att jag börjar tidigt..
Men det va då tankarna började sprudla..
Längtar verkligen till julen och jag hoppas att vi ska åka upp till New York runt jul och kika..
Jag tror jag måste sluta kolla på alla filmer när de knallar runt på Manhattan och snön faller för första gången och allt är supermysigt.. Alternativet är väl att köpa mig en våning där när jag blir rik och berömd på något sätt..

idag har det regnat och vart ruskväder så ingen promenad idag inte..
Men jag tror jag tog igen det ganska bra igår..
dessutom var jag uppe med tuppen och började en halvtimme tidigare än vanligt..
hemskt måste jag säga..

Till helgen är det nu bestämt att det blir Pittsburgh..
Ska bli kul..
Träffa ännu ett gäng med folk..
Satt och funderade på min negativitet med att bli ihopbuntad med folk..
Har aldrig brytt mig om det annars, då har jag mest ryckt på axlarna och tyckt att okej.. nu gör vi det vi ska.. Men det har väl mest vart i typ skolarbete, annars får man ju välja själv vilket jag föredrar har jag insett..
Man lär sig himlans mycket om sig själv faktiskt av att vara såhär..
Mer än man kanske vill.. men det stå ut....

Nej, nu måste jag göra något annat..
Mima på stolen till en massa låtar så de tror att jag är psykist störd därnere när de bara hör mina skumma andingar..

Vi hörs!

Bajs!

På tal om bajs.....
Jag måste få en guldstjärna för det här..
Jag lyckades igår med att fylla igen rören på min toalett så det blev stopp...
Men Ryan är händig och fixade till det idag och nu funkar allt som vanligt..
Oops..!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Negern

haha men du får väl sluta bajsa haha

2008-10-28 @ 19:26:27
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0