Världsbäst!

Idag vet jag verkligen varför jag satte mig på det där planet för snart två veckor sedan...
Jag älskar det verkligen och det blir faktiskt bara bättre och bättre för varje dag som går..
Maddie är underbar, Ryan och Kate gör allt de kan för att jag ska känna mig som hemma..
Och de har verkligen lyckats..

Idag har Ryan firrat en mobiltelefon till mig..
En sprillans ny Lg LX 260.
As cool, dock grön, men det är lite coolt det med..
Man kan slide:a den åt sidan och få ett vanligt tangentbord..
Mycket ball lite grej.. Och ringsignalerna sedan..
Ojoj.. Jag vill ha alla på en gång..

Idag har det gått bra..
Min älskade lilla bebis fick bara panik-psyk-bryt en gång och det gick över ganska snabbt..
vi har lekt och tagit promenader..
Mysigt har vi hon och jag..
Bildbevis på detta kommer snart..

Kate sa att hon var glad att jag va här..
Och jag är faktiskt glad att vara här..
En riktig upplevelse som jag kommer ha i minnet länge..
Problemet nu är att det känns som om jag inte vill hem..
någongång kommer jag, jag lovar.. haha..

Imorn är det greys här..
Vet inte om jag är sen i episoderna..
tror att de ligger en säsong före, men det, det får jag stå ut med..

Nehepp..
Allt är bra..
Har pratat med Sverige idag och de verkar också ha det bra..
Saknar vardagsrummet, haha..

Nehepp, nu blir det nog fan sängen snart..
Trots att klockan bara är tio över 9..

Tack och hej leverpastej!

På lördag är det shopping och 30-års fest!

ses!


Kommentarer
Postat av: Emelie

LÄGG AV DU KOMMER FAN HEM! haha ja var och hälsade på din far här om dagen mitt internett var cp IGEN känns jobbigt att ja nu mer är tvungen att lösa sådana problem själv. MEN! Stefan ringde idag och sa att han hade fixat en ny dongel till mig från sitt jobb han kommer nog snart att adoptera mig. haha. Det är tomt utan dig här hemma. Ja har fått ett mycket lustigt brev hem till mig och ja blev så arg när ja fick det, över att ja inte kunde ringa till dig prata om det.FAN Annars knallar allt på här i gen lugn takt ja längtar till vintern ja vet inte varför dock brukar inte göra det, kankse för att det snart blir sommar och sedan har det snart passerat 365 dagar. Börjar bli dags att sätta mig ner och handskriva det första bervet till dig. Ja har MITT armband på mig hela dagarna det glänser så fint speciellt ditt namn. Ja älskar dig och börja inte gråta vi ses ju snart eller hur?! Ha de så bra min ängel puss din Emelie P.s Hälsa familjen D.s OCH LÄGG UPP BILDER DITT OFFER!!!

2008-10-02 @ 14:48:41
Postat av: marie

JAg ligger i fas med greys, kollar på avnitten dan efter.

Du får inte hoppa över en säsong, heller!



Vad bra att du mår finemang!

Glad!

2008-10-02 @ 18:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0