So far.. So good..

USA är trevligt..
lite underligt, men tja.. jag gillar't..

Kom till Alexandria för ungefär exakt 24 timmar sedan..
detta var efter buss resa på drygt närmare 8 timmar..
Än så länge trivs jag.. har inte gjort så mycket..
Var och handlade imorse..
de är verkligen galna.. haha..
kom nyss hem från ett popsicle party med LCC:n..
fick ett par nummer till folk i närheten och en inbjudan att hänga med på en club ikväll..
Får väl se hur det går..

Veckan i New York, eller snarare veckan på Long Island var helt okej..
Måste dock erkänna att jag faktiskt ville hem redan i måndags när jag kom..
Gillade inte alls läget men Frida och jag har haft en bra vecka trots allt..

Bilder från den guidade resan i NYC kommer upp snart...
Jag lovar..
Och bilder från skolan också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0