Lördag - potatis

Jag hade verkligen ingenting vettigt att skriva när jag loggade in på bloggen, men nu har jag.
Har just setat och spanat igenom en 15 årig tjej-som-ska-ha-tvillingar-till-sommaren-s blogg.
Hon erkänner att om hon hade fått välja skulle hon ha väntat, det gör mig stolt att veta att det finns vettiga människor därute ändå och att hon är tillräckligt mogen att ha barn.
Hur som helst. Ska inte hålla på och babbla för mycket.

Dagen har vart varm och morgondagen ska tydligen bli ännu varmare.
Låter riktigt härligt om jag får säga det själv.
Nu är det definitivt. Pengar ska sparas för att sedan spenderas kvickare än kvickt.
En kamera, en jacka och en supersöt klänning har jag hittat.
Hur ska detta gå hem? Bra fråga..
Men i alla fall..
Nu är det bara några dagar kvar av mitt liv som soff-potatis för nästa fredag börjar Kate sitt nya jobb vilket resulterar i att jag kommer bli en riktig arbetare igen.
Dock gör det inget för att jag ska ut i storstan med ungen i sommar.
Vi ska åka till Zoo:et, akvariumet i dc, vi ska hänga i poolen så fort den öppnar och vi ska framförallt mysa som bara den utomhus.
Ska se till att fixa till det där körkortet också så att vi kan åka iväg och göra en massa kul saker också..
Men det är en annan historia.


Idag var det till att hoppa upp relativt tidigt och åka ner till stan och kolla på "farmers market", riktigt mysig tillställning och vi fick också se några säckpips-spelare. En grabb på 12 år som hade spelat i 2 år gjorde ett litet solo och han visste redan vad han gjorde, trots att han har lite mer att lära.
Älskar verkligen säckpipor, de får mig att rysa...
Sedan har dagen bara vart lugn... Vi har hängt runt här och vart ute och lekt en del också...

Lite smått irriterad dock..
Inget stort, men småsaker som stör mig nu igen.
Inget jag tänker ta upp här heller..

Hur som helst..
Dags att nanna nu kanske.
Först måste jag bara spana in om det var något nytt greys i torsdags.

Gonatt, sov gott!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Tack :)



Och roligt att du gillar min design :D Jag är också nöjd med den. (Jag har gjort allt förutom headern, fast texten har jag gjort i den)



Ladydahmer.blogg.se har gjort tjejen i headern.

2009-04-19 @ 13:55:06
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0