Söndag - varmt som fan

Seriöst vilken helg det har vart..

Klockan är halv åtta och det är fortfarande 29.2 grader ute.
Kan ni fatta det?
Vi är inte ens i maj och det är hyteriskt varmt..

Men helgen då..
Lördags åkte jag och hämtade mitt diplom och mötte Frida vid skolan.
Sedan blev det lunch och så behövdes det lite födelsedags inhandling till hennes pojkvän...
Så vi begav oss till Pentagon City.

Presenter blev det.
Jag hittade en present till mormor och lite födelsedags kort hit till alla möjliga.
Sedan blev det lite presenter till mig själv.
En väska, ett par kanonsköna shorts och en sport bh.
Sedan fick det vara nog.

Åkte hem till mig och jag skulle jobba.
De åkte och vi stoppade Maddie i badkaret för en liten tvättning.
Sedan stoppade vi ner henne i sängen. Och gjorde äntligen lite middag till oss båda.
Efterlängtat vill jag lova.
Men, Maddie valde att vakna tre gånger varav den tredje gången var hon redo att hoppa upp.
Då var klockan drygt kvart i ett..
Dock hade inte jag och Frida hoppat i säng än, så det var lugnt.
Vid lite efter halv två kom Kate och Ryan hem och fortfarande var Maddie på G, så Kate tog över och somnade själv med henne i famnen och sov till morgonen.
Men emellan maten och det att hon vaknade första gången så blixtrade det något hysteriskt.
Det var som om de hade fotosession i himlen.
Försökte få till några bilder, men det var svårt..
Vi hängde i alla fall i fönstret i säkert en timme i alla fall..
Men det var mysigt.

Idag blev det sovmorgon och sedan in till DC för solning.
Så vi hängde runt vid monumenten, mumsade frukt som vi inhandlat, gick till WWII memorial och badade fötterna för att sedan gå över till doken för lite glass innan vi åkte hem.
Då var det 102F i luften, vilket blir 38 celcius.
Galet varmt.
Som sagt är det här bara början.
Tror dock att jag bränt benen idag.
Hade solkräm på resten av kroppen men glömde bort benen, lite med flit och lite inte..
Men det får jag stå ut med.

Sommaren kommer med stormsteg just nu och ärligt talat ser jag fram emot lite regn som ska komma till veckan.

Jaja,
Hungrig är jag, vet inte om jag får någon mat.
Men hur som helst.

Hörs!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0