tisdag

ett avslutat äventyr gick över till ett annat..

Ligger här i ett mörkt rum i Boise, Id och är lite småseg..
Det är ju nämligen 2 extra timmar minus i tidskillnad vilket gör att det är 8 timmar till sverige nu.

Flygresan gick bra och bättre än jag förväntat mig med Maddie..
Själv lyckades jag bli fast i säkerhetskontrollen för fösta gången i mitt liv och blev avskannad i en röntgen-maskin.
Tror tillslut bara att det var halsbandet som krånglade..
Dessutom tror jag mest att de hittade på det eftersom att de såg att jag var från sverige och inte helamerikan.
För jag hörde inget pip när jag gick igenom, men när han hade läst på min biljett och tittade upp igen sa han att jag skulle hoppa in i den där kuren..
Jaja...

Nu är jag här i alla fall och har träffat världens skönaste gammelfarmor.
81 bast och håller på med yoga, bowling, shopping, stickning, "art-class" och en hel del annat.
Det är krut i tanten. haha..
Men hon är riktigt mysig.

Huset är härligt och sängen är riktigt inbjudande.
Och självklart är famlijen mysig..

Bilder har jag inte tagit så många idag..
Men det kommer upp på bilddagboken snart..
Måste ta mig tid någon dag och slänga upp bilder ifrån förra veckan också...

Nu är det dags för sängen... Mitt huvud är ju liksom inställt på att klockan är kvart i ett..


Gonatt gott folk!

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0