Torsdag

Sådär ja.
Så var helgen redan planerad och snart över med för den delen.
Skulle inte förvåna mig.
Pratade dock med ett lite onyktert västervik förut vilket gjorde mig redigt sugen på att åka hem nu.
Fan, bara tanken på känslorna som alltid finns i kroppen är där gör mig nästan tårögd.
Det är så himla underbart!

Men hur som helst.
Helgen ska bli regnig. Bläää!
Vilken tur att jag fick min jacka idag då.
Hihi. Den är så snygg.. Dock inte riktigt vad jag hade tänkt mig men den jag vill ha har försvunnit ur sortimentet för x antal år sedan. Så, det här är det bästa jag kunde hitta.

Det här är den sista kvällen på mitt softarliv.
Nu mer är det hårda bud och arbetsdagar som står framför mig.
Ska bli skönt att vara själv med Maddie hela dagarna igen, samtidigt som det har vart skönt att ha Kate hemma.
Men hur som helst.
Det är snart sommar, så jag får väl stå ut. haha...

Har egentligen ingenting att skriva.
Ska tömma tvättmaskinen nu.
Men ha det bra,

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0