Onsdag - nu igen

Så var det redan onsdag..
En regnig och tråkig dag vilket har resulterat i att vi vart inne med långbyxor på idag.
Det värsta är att det ska regna till typ på måndag eller något.
Vilket är ju vääääldigt länge.
Men fan vad jag gnäller.
Hur som helst är det skönt att värmen lugnat ner sig lite.

Nu har grannarna flyttat till San Fransisco vilket betyder att min plan om att köra över en bil inte kommer att funka. Dessutom hade de innan vi åkte till Boise frågar Kate och Ryan om jag ville flyttstäda deras hus och få lite extra pengar.
Men Kate och Ryan kläcker ur sig det i måndags.
Lite sent kanske.
Fan, jag hade ju lätt städat för att få lite extra cash. Hade vart kanon i helgen eftersom regnet ska ösa ner.
Men men, de pengarna får jag väl vara utan då..

Första maj helgen hemma.
Vilket betyder västervik för familjen och alla andra där hemma.
Fy vad jag saknar det nu.
Saknar att vara hemma, men alla projekt.. Låg och tänkte på min cykel igår..
Den står där.. Omonterad och halvfärdig i garaget.
Min lilla pärla.
Sedan alla blommor och trädgården.. Saknar vi det här eller? Svar ja!
Sedan som jag sa, västervik, varma sommarkvällar med alla underbara människor runt omkring en..
Fy, ibland skulle jag bara vilja vakna upp hemma.
Men jag trivs så himla bra här med..
Får i alla fall se vad som händer..
Kommer hem i höst gör jag nog inte..
För då kommer jag vara mer pank än någonsin.
SÅ pengarna måste rulla in och dessutom är det ju löneökning i augusti vilket vi ser fram emot.

Har nu bestämt mig för att anmäla mig till en kurs i upstate New York.
Kosta vad det kosta vill.
Det är bara en gång jag är här så det får bli som det blir.
Så, nu är det dags att börja planera mitt arbete som jag ska skicka till dem.
Så Caterine, förvänta dig lite arbete nu.
haha..

Nehepp..
Så ska jag på konsert också.
Jana, en tysk au pair i min grupp frågade om jag ville me och se 7 band.
Hon försöker dock lura mig på 25 dollar..
Men, det kan väl gå ändå..

Jaja..
Mycket snack idag..
Om egentligen ingenting..

Men men.
Med dyster ton säger jag;

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0