Fredag

Hur många gånger ska jag förbanna mig själv för att jag aldrig tog det där körkortet när jag var 18?
Förbannat många!!!!

Eftersom att jag inte har ett svenskt körkort och jobbar på det amerikanska så vart jag bortvald ifrån en familj som verkade mycket bra.
Det är ta mig fan irriterande.

Annars har dagen vart bra.
Verkar som om det ska bli regn och rusk till kvällen men det vill jag ju inte ha.
Det är ju baseball ikväll.
Med fyrverkerier. haha.

Barnet vill inte riktigt sova och ligger och sparkar därnere hör jag.
men inget jag kan göra åt saken.

Snälla. Ge mig en familj!!!

Adjö!


Kommentarer
Postat av: Tinos

Vad händer om du inte får en familj när tiden är slut?

2009-08-22 @ 16:43:48
Postat av: nathalie

Tina; då får jag åka hem.

2009-08-23 @ 03:23:12
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0