Fredag


Vart gick det fel?
Klockan är bara morgon och dagen har redan gått helt snett.
En dag som man känner att det hade vart mycket trevligt att vakna någon annanstans än just här.
En dag som man känner att jag vill flytta.. Idag!

Bara att bita i det sura äpplet och inse att det är ta mig fan inte så långt kvar.
Mina sista vecka ska firas med en helg i Florida, för nu är det bestämt att vi ska dit.
Bokning sker på måndag.
Riktigt jävla härligt.
Tror att det kan vara bra för oss båda att komma iväg lite.
Så det ska bli skönt.

kvällen bjuder nog på bio vilket kan vara lägligt.
Men nu ska jag städa lite.
Återkommer säkert senare i ett förhoppningsvis bättre mood.

Adjö!




Uppdatering 17:45

Men för helvete!
Jag hade ju hoppats på att det skulle bli bättre ikväll.
Men jag hade fel, riktigt jävla fel och nu är jag arg på riktigt.
Har fått ännu en familj, och var bor dem då?
Ja, i Maryland såklart.
Vilken del av orden KALIFORNIEN är de inte förstår?
Seriöst.
Hur många gånger jag har sagt det.
Jag sa dessutom iof, DC metroområde..
Men det kallar jag inte de delarna av MD jag har blivit matchad i.
Till på köpet hade de en hund, jag gillar inte djur.

Jag vill ringa dig.
Men får jag?
Jag vill, men jag vill inte.
Fan!
Den här dagen kunde jag lätt ha sovit bort och hoppats på att den skulle försvinna.
Irritation på hög nivå.
Skönt är att Ken kommer ikväll och lättar upp middagen och jag är inte sugen på hamburgare för det första.
Jag kommer äta hamburare tre dagar i rad för det blir det imorn med.
Just nu går det utför.
Jag har tydligen haft mitt bra på den här veckan och tråkigt nog låg det i mitten av den.
Fan igen!

Nu är jag mest gnällig, men jag blir ju det imellanåt..
Ska jag våga ringa eller lägger du på och tycker jag är jobbig?

What the fuck!

Tänker inte ens ursäkta de fula orden.
bara lite..

Nu ska jag tänka på något annat en stund.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0