Lördag - Tidig födelsedag

Ska försöka klara vinet i mitt huvud och skriva rent ändå..

Folket har nyss gått ifrån mitt tidiga födelsedags party.
Trevligt folk, dock inte så många som jag hoppats, men kul ändå att någon kom och ville fira med mig.
Älskar alla underbara just nu.

Frida är här och förgyllde kvällen.
Igår va vi på bio, Julie och Julia. Riktigt söt och rolig film.
Idag var vi iväg till pentagon city och jag kunde ju inte hålla mig ifrån att köpa något.
Blev ett par jeans leggins och lite trosor.
Mycket bra.

Måndag är det min födelsedag och bokning av florida.
Dock inte vad vi hade tänkt oss just nu, men det visar sig vad det blir av saken.

Borde avsluta nu...
Fick ett vinglas av familjen ikväll.
Får slänga upp en bild på det och mina andra pressisar på måndag.
Nu ska jag borsta tänderna och sedan sova.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0