Måndag

Äntligen lite Fear factory i öronen och jag njuter.
Som jag har längtat efter det här.

Fortfarande igen familj.
Håller fortfarande tummarna.

Dagen idag har vart riktigt seg.
Jag var död imorse och sedan blev Maddie död.
Vi hoppade över första tuppluren och då blev hon sååååå trött så vi hade en fajt vid lunchen och jag tappade nästan tålamodet. Men hon åt lite och somnade sedan utan problem och sov i hela två timmar. Det gillar vi!!

Ikväll blir det middag med min favvo!!
Ska bli skönt att ta sig utanför dessa väggar ikväll igen.
Med tanke på att jag inte är så önskad här längre.
Kan inte fatta att det här är den sista hela veckan jag jobbar.
Sedan är det bara 4 dagar nästa vecka som sedan ska övertas av Florida.
Sedan är det en massa annat efter Florida som ska göras och sedan är det slut här.
Alltså bara 8 jobbdagar kvar.
HEEEEELT GALET!!

Vad ska jag ta och hitta på nu?
Borde styra upp någon form av vettig klädsel.
Sitter här i ganska äckliga sådana..

Började inlägget med en liten irritation i kroppen.
Men med kanonmusik i öronen börjar det faktiskt rinna ut...

Kan inte klockan ticka på lite nu så att jag måste gå?

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Linda

Varför är du inte så önskad?

2009-08-25 @ 07:32:56
Postat av: nathalie

Linda;

Asså.. Det är bara en känsla jag har.

Eftersom att det är så kort tid kvar så känns det som om de vill ha ut mig, så att de kan få ett tomt hus igen, eftersom att de inte ska ha någon mer au pair efter mig. De vill liksom ha sin lilla gulliga famlj för sig själva nu.. Det är iof bara mamman som visar tecken på det. Men det ska bli skönt att komma bort härifrån också. Ett år blir ganska jobbigt att vara inneboende när det inte är ens egen familj, även fast de är som min familj.

2009-08-25 @ 20:46:52
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0