Onsdag

Linda, svar finns i kommentarerna på inlägget under.

Usch så mätt man kan vara..
Ännu en dag med pizza, men jag klagar inte.
Kan inte älska något mer än Ryans hemgjorda.
Ursäkta ordvalet, men det knullar verkligen i munnen.
En gammal vän på besök, en riktig sköning faktikst.

Så idag då?
Vart en sväng till ambassaden och firra ett pass.
$170 slängt rakt ut i ingenstans bara för att jag måste.
Känns surt, men det är bättre än en extra resa hem i alla fall.
Fick en familj, sa jag det igår?
Riktigt sugen på den. Eller ja.. Jag blir mer och mer.
Men de har tyvärr inte hört av sig och jag hoppas att de gör det så att allt kan gå ihop här sedan.
Håller alla tummar jag har.

Idag känns livet bra.
Lite stressigt med paket bara.
Måste styra upp Fridas paket på söndag.. Eller så gott jag kan innan dess vill säga.
Och sedan ska jag hjälpa Frida med dvd:er till ungarna.
På tal om det ska jag fråga Ryan om jag kan låna hans dator tror jag.

Hur som helst.
Får fnatt när jag tittar ut över rummet.
Det är galet mycket skit här.
Hur lyckas jag egentigen?
Måste tvätta "sängen" också, men det är ju bara en vecka kvar, så jag får stå ut.
På tal om det.
Min sista helg i DC. Tror dock jag sa det igår. Orkar inte ens kolla..
Men i alla fall..
Känns lite sådär..
Det bästa är att det bara är 9 dagar till Florida.
Mycket mycket trevligt.

Nu ska jag ta och styra upp lite pyssel tror jag.

Adjö!!



Uppdatering 21:05

Lite vettigt har jag faktiskt hunnit med sedan sist.
Har lagt in en MASSA bilder ifrån Frida och hittade speciellt en som jag måste slänga upp här.

Adjö!




Nog för att jag vet att jag är kort.
Men kolla killen liksom!!
(tror att jag hukar mig lite, men ändå...)

Kommentarer
Postat av: Tinos

Han ser ut som han dissar dig

2009-08-27 @ 12:42:43
Postat av: Emelie

haha

2009-09-01 @ 19:28:54
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0