Onsdag

Så idag har jag haft en lika underbar unge som igår..
Idag var hon till och med mysigare och sov på min arm och ville ha kroppskontakt hela tiden.
Hon är verkligen min lilla bebis och jag kommer sakna henne massor.

På tal om det har jag nu fått tre och en halv familjer jag blivit matchad med.
Sagt nej till alla då de vart på östkusten och inte alls rätt storlek på barn som jag vill ha.
Jag håller verkligen tummarna för att jag ska få någon av dem jag vill ha ifrån great aupair.
Annars blir jag galen.
Just nu känns det som om jag måste tacka ja till någon bara för att få en.
Men jag vill inte göra det heller..

Hur som helst.
Borde plugga teori just nu.
Så, vi höres!!

Adjö!



Uppdatering 19:05

Vad trött jag blir på CC.
Det ringde nyss en familj, den jag senast skrev om och blev såå trött..
Jag har redan tackat nej till den här familjen och var väl uppenbarligen inte snabb nog att göra det.
För denna mamman har ringt till Kate och pratat med henne och från henne fick hon mitt nummer.
Fan jag som hade tänkt att hålla Kate och Ryan utanför det här tills det var i princip klart.
Gick inte.

Hur som helst så sa Ryan precis att Kate hade ringt honom och sagt att mamman hade ringt henne och att hon skulle ringa mig.. NEHE?
Så nu måste ju Kate vara superglad att jag försvinner så de kan få huset för sig själva igen.
Inte för att jag tror att det riktigt är så.. Men jag får den känslan.

Har idag också spanat in ett paket som jag antar är till mig ifrån mormor i Buffalo.
Mycket intressant måste jag säga.. Jag är ju nyfiken i en strut när det gäller födelsedagar och julklappar.
och det är såå irriterande att inte få veta något. haha..

Längtar tills helgen då det blir partaj och helgen efteråt blir det också party fast på lagligt på krogen.
Mycket mycket roligt.

Nehepp..
Nu ska jag sluta vara arg.
känner för att glo lite film, men..
borde inte..

Jaja.
Adjö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0