Söndag

Så var det söndag igen.
Min sista arbetsvecka (kanske någonsin) i USA ska ta sin start.
Nu börjar det kännas lite halvdåligt.
Samtidigt som jag vill åka vill jag ju inte lämna allt det här.
Allt som vi upplevt under året och alla minnen jag har här.
Har ju dessutom större säng här och ett större rum (tror jag) plus ett eget badrum.
Det ska jag nog kräva när jag kommer hem tror jag. haha..

Nej, men som sagt.
Det känns faktiskt lite halvdant sådär..
Kommer bli värre när man sitter på planet härifrån liksom.

Men helgen då?
Fredags gled jag iväg till Frida och det blev en utgång.
Segt som fan och vi inte smyga drinkar till Frida, men det blev ju bra ändå tillslut.
Hur som helst. Mycket dans, herre jösses säger jag bara.
Något skumt i det här landet; om man dansar med en kille, varför tror de att man ska vara med dem HELA kvällen sedan för? Jag vill väl kanske bara gå ut med mina vänner och ha kul. INTE skaffa mig ett ligg.
Det kanske jag vill, men det säger jag inte och jag vill inte göra det med någon spansktalande.
Jag vill träffa en amerikan på krogen.
Hittills har jag inte lyckats se någon snygging än.
Men jag får väl fortsätta leta.

Vi kom i alla fall hem tidigt och i säng var vi redan klockan tre.
Bra gjort av oss.
Så blev det lördag.
Lite sovmorgon, springa till buss, komma in när de ska stänga på posten och sedan target.
Köpte in lite pysselprylar som jag måste styra upp.
Sedan åkte vi till mig.
Vi skulle egentligen ha börjat med Fridas film, men dissade det för en film istället.

Så imorse vaknade vi runt tio.
Mumsade frulle och sedan har vi setat vid datorn.
Gjort färdigt filmen och vart och ätit på California Tortilla.
Saknar Frida redan.
Kommer bli hårt att åka ifrån henne.
Jag vill inte det!!

Och vad vi blev glada i lördags morse.
Jag fick en matchning i fredags och Frida en i lördags morse.
Och båda två i San Fransisco.
Men idag vart Frida nekad och jag har nekat min.
Jävla attans skit att det ska vara så svårt.
Aldrig kan man få som man vill!!

Nu ska jag kila.
Men vi hörs innan Florida.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Frida

Och jag sakanr dig, huur ska det gå sedan??

2009-08-31 @ 05:00:41
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0