Torsdag

Mitt rensande av huvudet igår fick kommentarer.
Och jaa..
Ni båda har väl rätt..

Ibland kan man bli irriterad.
Måste man slänga haklappen i tvätten varje kväll?
Nej, det måste man faktiskt inte. Speciellt inte eftersom att vi bara har 4 och det är sju dagar på en vecka och tvätten görs oftast inte mer än en gång  i veckan.
Hur går då det här ihop sig?
Idag orkade jag inte leta igenom deras tvättkorg efter haklapp och det blev ingen "skitig" lunch heller så vi körde utan. Gick lika bra det.
Men ibland är det verkligen sååå irriterande.

Dagen idag har vart bra.
Varmt som vanligt..
Men det börjar man vänja sig med nu.

Familjer droppar in och nu har jag fått en jag kanske skulle kunna tänka mig.
Eller jag ska ge det en chans om de låter bra på telefon och om de vill ha mig.
Så vi får se vad som händer. De bor för övrigt utanför Los Angeles.

Magen kurrar och det blir pizza på grillen ikväll.
Låter mycket bra i mina öron.

Har inte så mycket att nämna idag måste jag säga.
Så, jag ska väl avsluta här en sväng.

Adjö!

Florida - Två veckor + en dag



Uppdatering 20:15

Va fan då!! Blev dissad av familjen.
Jag som ville dit. Glassa runt i Hollywood. Hade vart riktigt ballt faktiskt.
Nehe, får väl hålla tummarna att jag får något vettigt imorn då. Jag måååååste ha en familj nu!!!

Har precis lagt in mer, ny musik på ipoden.
Nu ska jag styra upp en partylista och en lugn lista, men jag kommer inte riktigt dit.

Lite sur jag blev över familjen.
Det är så roligt. När jag pratar med Kate och Ryan om att jag blivit matchad så frågar de vad det är.
De gjorde ju exakt samma sak förra året. Så vad är det de inte hajjar?
Haha..

Trött jag blev nu.
Pizzan ligger gott i magen. Riktigt jävla gott om jag får säga det själv.

Snart är det helg och det är bara en helg kvar i augusti. Vart springer tiden iväg?
jaja.. någonstans tar den väl vägen..

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0